Virtuální asistence
Máte chaos v e-mailech, nedaří se vám udržet přehled v kalendáři?
Virtuální asistentka Vám pomůže dát věci do pořádku. Postarám se o vaši e-mailovou schránku, zkoordinuji schůzky, pohlídám důležité termíny a zajistím hladký průběh všech vašich úkolů, včetně přípravy prezentací, domluvy pohovorů nebo korektur textů. Kromě každodenní agendy vám ráda pomohu s organizací akcí – od firemních večírků přes soukromé oslavy až po svatby. Ať už jde o rezervaci prostor nebo celkovou koordinaci, můžete se spolehnout, že vše proběhne hladce. Přenechte mi starosti a užívejte si více času na to, co je pro vás skutečně důležité.
Co můžete nechat na mě?

ADMINISTRATIVA
- správa emailu a kalendáře
- tvorba a formátování dokumentů, šablon, formulářů, prezentací
- zadávání inzerce
- příprava školících materiálů
- korektury textů
- digitalizace ručně psaného textu, audio/video nahrávek
- vyhledávání nových zaměstnanců, domlouvání pohovorů
- zasílání interních novinek/informací zaměstnancům
- vyhledávání informací

ORGANIZACE
- příprava školení zaměstnanců
- domlouvání pracovních schůzek, schůzek s klienty či zaměstnanci
- plánování pracovních cest
- organizace firemních večírků, soukromích oslav, svateb
- zajištění cateringu, hudby, fotografa,
- tvorba programu
- rezervace letenek, ubytování, vozu v autopůjčovně
- zjištění dopravních spojů
- vytvoření cestovního itineráře
- doporučení na restaurace, památky, aktrakce