Virtuální asistence


Máte chaos v e-mailech, nedaří se vám udržet přehled v kalendáři?
Virtuální asistentka Vám pomůže dát věci do pořádku. Postarám se o vaši e-mailovou schránku, zkoordinuji schůzky, pohlídám důležité termíny a zajistím hladký průběh všech vašich úkolů, včetně přípravy prezentací, domluvy pohovorů nebo korektur textů. Kromě každodenní agendy vám ráda pomohu s organizací akcí – od firemních večírků přes soukromé oslavy až po svatby. Ať už jde o rezervaci prostor nebo celkovou koordinaci, můžete se spolehnout, že vše proběhne hladce. Přenechte mi starosti a užívejte si více času na to, co je pro vás skutečně důležité.

Co můžete nechat na mě? 

ADMINISTRATIVA

  • správa emailu a kalendáře
  • tvorba a formátování dokumentů, šablon, formulářů, prezentací
  • zadávání inzerce
  • příprava školících materiálů
  • korektury textů
  • digitalizace ručně psaného textu, audio/video nahrávek
  • vyhledávání nových zaměstnanců, domlouvání pohovorů 
  • zasílání interních novinek/informací zaměstnancům
  • vyhledávání informací

ORGANIZACE

  • příprava školení zaměstnanců
  • domlouvání pracovních schůzek, schůzek s klienty či zaměstnanci
  • plánování pracovních cest
  • organizace firemních večírků, soukromích oslav, svateb
  • zajištění cateringu, hudby, fotografa, 
  • tvorba programu
  • rezervace letenek, ubytování, vozu v autopůjčovně
  • zjištění dopravních spojů
  • vytvoření cestovního itineráře
  • doporučení na restaurace, památky, aktrakce

Zajímají vás bližší informace? Neváhejte mě kontaktovat. Jsem tu pro vás.